အေကာင္းခ်ည္းသာ


ရွင္ဘုရင္ တစ္ပါးထံတြင္ ပညာရွိအမတ္ၾကီးတစ္ဦးရွိေလသည္။ထိုအမတ္ၾကီးသည္ ဘုရင္ၾကီးအပါး၌ အျမဲမျပတ္ ခစားရကာ သြားေလရာအရပ္သို႔ လုိုက္ပါရေလသည္။ဘုရင္ၾကီး တခုခု အဆင္မေျပျဖစ္တုိင္း
အမတ္ၾကီးသည္ ((ျဖစ္သမွ် အေကာင္းေတြခ်ည္းပါပဲဟု))ေလွ်ာက္တင္ေလ႔ရွိရာ ဘုရင္ၾကီးလည္း
စိတ္သက္သာရာ ရရေလသည္။
တစ္ၾကိမ္တခါတြင္ ဘုရင္ၾကီး၏လက္ေခ်ာင္းျပတ္သြားေလရာ အမတ္ၾကီးလည္း (ျဖစ္သမွ် အေကာင္းေတြ
ခ်ည္းပါပဲ)ဟု ေလွ်ာက္တင္မိေလရာ ဘုရင္ၾကီးလည္း အမ်က္ျပင္းစြာထြက္ပါေလေတာ႔သည္။ဒါလည္း ေကာင္းတာပဲလားဟုဆိုကာ အမတ္ၾကီးအား ေထာင္သြင္းအက်ဥ္းခ်ရန္ အမိန္႔ေပးလိုက္သည္။ အမတ္ၾကီး လည္း (ျဖစ္သမွ် အေကာင္းေတြ ခ်ည္းပါပဲ ဟု)ဆိုကာ ေထာင္နန္းစံရပါေလေတာ႔သည္။
တစ္ရက္တြင္ ဘုရင္ၾကီးသည္ အေျခြအရံတို႔ျဖင္႔ အမဲပစ္ထြက္ေလသည္။ေနာက္လိုက္တို႔ႏွင္႔ မ်က္ေျချပတ္
ကာ ရုပ္တုဆင္းတုကိုးကြယ္ေသာ လူမ်ဳိးစု တစ္စုရွိရာ အရပ္သို႔ မ်က္စိလည္ လမ္းမွားျပီးေရာက္သြားပါေတာ႔သည္။ထိုလူမ်ဳိးစု တို႔သည္ ဘုရင္ၾကီးကိုဖမ္းဆီးျပီး ရုပ္တု အေရွ႕တြင္ယဇ္ပူေဆာ္
ရန္ျပင္ဆင္ၾကေလသည္။ထိုအခါမွ ဘုရင္ၾကီး၏ လက္ေခ်ာင္းျပတ္ေနသည္ ကိုေတြ႔ျပီး အနာအဆာရွိေသာေၾကာင္႔ ဘုရင္ၾကီးအား မသတ္ဘဲ ျပန္လႊတ္ေပးလိုက္ေလသည္။
ဘုရင္ၾကီးသည္ နန္းေတာ္သို႔ျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း အမတ္ၾကီးကို လြတ္ျငိမ္းခ်မ္းသာခြင္႔ေပးျပီး ေတာင္းပန္
စကားဆိုေလသည္။((ကြ်ႏု္ပ္ ေကာင္းေကာင္းနားလည္သြားပါျပီး ၊လက္ေခ်ာင္းျပတ္ တာလည္း အေကာင္းျဖစ္တာပဲဆိုတာ လက္ခံသြားပါျပီး။))။ထို႔ေနာက္ အမတ္ၾကီးအားေမးေလသည္။အသင္
ေထာင္ထဲမ၀င္ခင္ (ျဖစ္သမွ်အေကာင္းေတြခ်ည္းပါပဲ)ဟု ဆိုခဲ႔သည္။ဘာေၾကာင္႔နည္းဟုေမးေလေသာ္။
အမတ္ၾကီးလည္း ေလွ်ာက္တင္ေလသည္။(အရွင္ မင္းၾကီးသာ ေထာင္သြင္းအက်ဥ္းမခ်ခဲ႔ပါက
ကြ်န္ေတာ္မ်ဳိးလည္း အရွင္မင္းၾကီးသြားေလရာသို႔လိုက္ရမည္သာ။ထိုအခါ အရွင္မင္းၾကီးအစား
ကြ်န္ေတာ္မ်ဳိးသည္ ထိုမ်ဳိးႏြယ္စုတို႔၏ သတ္ျဖတ္ယဇ္ပူေဆာ္ျခင္းခံရမည္သာျဖစ္သည္။)
(((ထို႔ေၾကာင္႔အလႅာဟ္အရွင္အျမတ္၏ အစီအမံ တို႔သည္ အေကာင္းခ်ည္းသာျဖစ္ေပသည္။)))
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


(((လူေတြကဖန္ဆင္းခံေတြဆိုရင္ ဘုရားရွင္ကိုေမးခ်င္တဲ့ေမးခြန္းတခုရွိပါတယ္ ဘာေၾကာင့္ဒီလိုဖန္ဆင္းခဲ့တာလဲ ?..ဘာလို႕စိတ္ခံစားမႈ႕ေတြေပးခံစားခိုင္းျပီး ဖန္ဆင္းတာလဲ ?..
ဘာကိုစမ္းသပ္ခ်င္တာလဲ .. ဘာလုပ္ေပးရင္စမ္းသပ္မႈ႕ကေအာင္ျမင္မွာလဲ .?)))


(အထက္ပါေမးခြန္းသည္ မေန႔ညက ဘာသာျခားမိတ္ေဆြတစ္ဦး စိတ္ခံစားမႈေၾကာင္႔ ေဆာက္တည္ရာမရျဖစ္ျပီး ေမးလိုက္သည္႔ေမးခြန္းပင္ျဖစ္ပါသည္)
အတုိခ်ဳပ္၍ လိုရင္းေျဖရေသာ္
(وما خلقت الجن والإنس إلا ليعبدون)
က်မ္းေတာ္ျမတ္ကုရ္အာန္ အဓိပၸါယ္မွာ((ငါ အရွင္ျမတ္သည္ ဂ်င္န္ သတၱ၀ါႏွင္႔ လူသတၱ၀ါတို႔အား
တစ္ဆူတည္းေသာ ငါအရွင္ျမတ္ကိုသာလွ်င္ ခ၀ပ္ကိုးကြယ္ရန္
အလို႔ငွာ ဖန္ဆင္းခဲ႔ျခင္းသာျဖစ္ေပသည္။))
والدنيا فاتنة ولا قيمة لها. أنت مخلوق للعبادة.
ဤေလာကသည္ မတည္ျမဲေသာ ပ်က္ဆီးရမည္ျဖစ္ေသာ အဖိုးအနဂၢမထိုက္တန္ေသာ အစမ္းသပ္ခံရာ႒ာနီပင္ျဖစ္သည္။
တစ္ပါးတည္းေသာ ဖန္ဆင္းရွင္ကိုခ၀ပ္ကိုးကြယ္ ျခင္းသည္သာလွ်င္ စမ္းသပ္မႈေအာင္ျမင္ျခင္း ေသာ႔ခ်က္ျဖစ္ေပသည္။
ထိုေအာင္ျမင္မႈ ေသာ႔ခ်က္သည္ ေက်းဇူေတာ္ရွင္ ျမတ္တမန္ေတာ္မုဟမၼဒ္ယူေဆာင္လာေသာ တရားေဒသနာကို တသေ၀မတိမ္း
လိုက္နာျခင္း ျဖင္႔ ရရွိႏုိင္ပါသည္။ဤလမ္းစဥ္ကို လိုက္နာၾကေသာ လူသားအားလုံးကို မြတ္စလင္မ္ မုအ္မင္န္ ဟုေခၚဆိုသည္။

((မုအ္မင္န္ မြတ္စလင္ျဖစ္လာသူတို႔အတြက္ ေလာကဓံဟူသည္မွာوقال صلى الله عليه وسلم :

"ما يصيب المسلم من نصب ولا وصب ولا هم ولا حزن، حتى الشوكة
يشاكها إلا كفر الله بها من خطاياه"
ျမတ္တမန္ ဤသို႔မိန္႔ခဲ႔သည္ ((မြတ္စလင္ တို႔အေပၚ က်ေရာက္ လာေသာ ဒုကၡ၊ေသာက ဗ်ာပါဒ အလုံးစုံတို႔သည္
မြတ္စလင္မ္တို႔အတြက္ အေကာင္းခ်ည္းသာျဖစ္ေပသည္။အၾကင္မြတ္စ္လင္သည္ အမွတ္မထင္
ဆူးေလးတစ္ေခ်ာင္းပင္ဆူးခဲ႔မိပါက အရွင္ျမတ္သည္ ထိုဆူးအစား ထိုသူ၏ အျပစ္ကို
ေခ်ဖ်က္ေပး ေလ သည္။))
عجبًا لأمر المؤمن إن أمره كله خير :إن أصابته سرّاء شكر فكام خيرًا له ،وإن أصابته ضرّاء صبَرَ فكان خيرًا له؛وليس ذلك إلا للمؤمن
رواه مسلم في صحيحه
ျမတ္တမန္ ဤသို႔မိန္႔ခဲ႔သည္ ((မုအ္မင္န္တို႔ ဤ ေလာက၌ၾကဳံဆုံျဖစ္ပ်က္သမွ်တို႔သည္ အံၾသသင္႔ဖြယ္ရာ
အေကာင္းခ်ည္းသာတည္း။
စမ္းသပ္မႈ ဒုကၡႏွင္႔ၾကဳံေသာအခါ ခႏၱီတရားထားရွိေသာ္ ေကာင္းမႈကုသိုလ္ပင္ျဖစ္သည္။၀မ္းေျမာက္
ဖြယ္ရာ အဆင္ေျပမႈႏွင္႔ၾကဳံေသာအခါ ဖန္ဆင္းရွင္ အေပၚေက်းဇူတင္မိေသာ္ ေကာင္းမႈကုသိုလ္
ပင္ျဖစ္သည္။))
يقول الحسن البصري رحمه الله : لا تكرهوا البلايا الواقعة ، والنقمات
لحادثة ، فَلَرُبَّ أمرٍ تكرهه فيه نجاتك ، ولَرُبَّ أمرٍ تؤثره فيه عطبك .
ဟစံဗဆြရီ သခင္၏အဆို(((အသင္တို႔အေပၚ ဒုကၡ က်ေရာက္လာေသာအခါ မႏွစ္ျမိဳ႔ မျဖစ္ၾကေလႏွင္႔။
အသင္တို႔မႏွစ္ျမဳိ.ေသာ ဒုကၡတြင္ လြတ္ေျမာက္ျခင္းရွိႏိုင္သလို ၊ေျပလည္မႈ တြင္လည္း
ပ်က္ဆီးျခင္းရွိႏုိင္သည္။)))
والله أعلم

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme